Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВертій, Ж.С.-
dc.date.accessioned2021-01-19T13:31:47Z-
dc.date.available2021-01-19T13:31:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8899-
dc.descriptionВертій Ж.С. Застосування тренінгових форм роботи у вітчизняному бібліотечному процесі / Ж.С. Вертій // Бібліотечний вісник. – 2010. – № 6. – С. 26-33.uk_UA
dc.description.abstractОбгрунтовано доцільність і визначено ефективність застосування тренінгових форм роботи (ТФР) у бібліотечному процесі. Проаналізовано вітчизняний и зарубіжний досвід у даній сфері. Розкрито зміст понять "тренінг", "поведінковий тренінг", "тренінг-менеджмент".uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональна бібліотека України імені В.І. Вернадськогоuk_UA
dc.subjectбібліотечно-інформаційний процесuk_UA
dc.subjectінноваційні форми роботиuk_UA
dc.subjectтренінгові групиuk_UA
dc.subjectсемінари-тренінгиuk_UA
dc.subjectділові ігриuk_UA
dc.subjectрольові ігриuk_UA
dc.titleЗастосування тренінгових форм роботи у вітчизняному бібліотечному процесіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc023.5:005.963-
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вертій_2010.pdfстаття302.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.