Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8831
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васильєв, Є.А. | - |
dc.contributor.author | Гнітько, С.М. | - |
dc.contributor.author | Попов, С.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-18T08:24:30Z | - |
dc.date.available | 2020-12-18T08:24:30Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8831 | - |
dc.description | Гнітько С.М. Удосконалення процесу технічного обслуговування та ремонту штуцерів гальмівних систем / С.М. Гнітько, Є.А. Васильєв, С.В. Попов // Наукові підсумки 2020 року : зб. тез ІХ наук. конф., м. Харків, 29 груд. 2020 р. – Х., 2020. – С. 10. | uk_UA |
dc.description.abstract | Із застосуванням гідравлічного приводу побудована більшість систем гальм легкових автомобілів. З’єднання елементів гальмівної системи здійснюється із застосуванням металевих трубок. Для комутації останніх застосовують штуцери. Незважаючи на вібрації транспортного засобу під час роботи, штуцери повинні забезпечувати надійність з’єднання. Вони відрізняються габаритними розмірами, залежно від конструкції автомобіля. Найбільш поширені мають різь М10 або М12 із кроком 1 мм. На стадії сучасного проектування транспортного засобу, конструкторами не розглядається можливість ремонту його вузлів після 10-ти річної експлуатації. Це нехарактерно для нашої країни, в якій середній від автомобілів становить 21,5 роки. Розгвинчування штуцерів гальмівних трубок стає практично неможливим. Суттєвий вплив, поряд із терміном експлуатації, відіграють забрудненість та вологість робочого середовища автомобіля. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Харків : ПП «Технологічний Центр» | uk_UA |
dc.subject | гальма | uk_UA |
dc.subject | привод | uk_UA |
dc.subject | гідросистема | uk_UA |
dc.subject | трубка | uk_UA |
dc.title | Удосконалення процесу технічного обслуговування та ремонту штуцерів гальмівних систем | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 62-238.9 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гнітько С. М., Васильєв Є. А., Попов С. В..pdf | 276.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.