Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8789
Назва: The use of “Futurelearn” for maximizing the IELTS speaking test score = Використання навчальної онлайн платформи Futurelearn з метою максимізації результатів складання модуля Speaking іспиту IELTS
Автори: Павельєва, А.К.
Беляєва, О.М.
Лисанець, Ю.В.
Гаврильєва, К.Х.
Тематичні ключові слова: IELTS
комунікативні навички
фахівці
вивчення
Дата публікації: 2020
Видавництво: Українська медична стоматологічна академія
Анотація: У статті окреслено методичні стратегії розвитку комунікативних навичок студентів під час підготовки до іспиту IELTS, що ґрунтуються на використанні інтерактивних web-ресурсів. Авторами представлено досвід вивчення матеріалів двотижневого онлайн-курсу “Improve Your IELTS Speaking Score” (University of Macquarie) на базі навчальної платформи “FutureLearn”. Інтеграція інтерактивних навчальних ресурсів у систему англомовної підготовки у ЗВО – це продуктивний метод розвитку комунікативних навичок студентів, що набуває особливої актуальності в умовах тимчасового призупинення міжнародних сполучень у зв’язку з пандемією COVID-19. Складання іспиту IELTS залишається важливою умовою вступу до іноземного вишу і “перепусткою” до успішного працевлаштування випускників, що зумовлює необхідність ретельної підготовки до тесту із залученням сучасних інтерактивних онлайн-ресурсів та навчальних платформ.
Бібліографічний опис: The use of “futurelearn” for maximizing the IELTS speaking test score / A.K. Pavelieva, O.M. Bieliaieva, Yu.V. Lysanets, K.H. Havrylieva // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб/ статей V Міжнар/ наук/-практ/ конф/, 19-20 листоп/ 2020 р. – Полтава : УМСА, 2020. – С. 317-320.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8789
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pavelieva_2020_med.pdf2.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.