Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурсова, Н.А.-
dc.contributor.authorКривицький, Д.М.-
dc.date.accessioned2020-12-15T12:28:19Z-
dc.date.available2020-12-15T12:28:19Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8770-
dc.descriptionФурсова Н.А. Використання елементів штучного інтелекту в розробці навчально-пізнавальної комп’ютерної гри / Н.А. Фурсова, Д.М. Кривицький // Комп’ютерна математика в науці, інженерії та освіті CMSEE-2020 : матеріали V Всеукр. наук.-техн. конф. (27 листоп. 2020 р., м. Полтава). – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2020. – С. 74-75.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна граuk_UA
dc.titleВикористання елементів штучного інтелекту в розробці навчально-пізнавальної комп’ютерної гриuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc004.89-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy_Fursova_Krivitskiy.pdf1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.