Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8703
Назва: Творчий розвиток дітей дошкільного віку засобами арт-практик
Автори: Атаманчук, Н.М.
Яланська, С.П.
Тур, О.М.
Тематичні ключові слова: творчий розвиток
креативність
арт-практики
ізо-техніки
казко-техніки
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Анотація: Стаття пов’язана з теоретичним аналізом та емпіричним дослідженням творчого розвитку дітей дошкільного віку засобами арт-практик. Підібрано та описано використовувані в роботі з дітьми дошкільного віку арт-практики, які спрямовувалися на розвиток таких якостей, як спостережливість, оригінальність, гнучкість, увага, пам’ять, уява, фантазія. Встановлено: діти експериментальної групи, порівняно з контрольною продемонстрували вищий вияв елементів творчості під час виконання завдань. Вони показали вміння пропонувати оригінальніші варіанти, які доповнюють стандартне бачення об’єктів, предметів, явищ. Великий потенціал для розвитку творчості мають діти дошкільного віку, із якими проводять арт-практики. Діти навчаються розв’язувати творчі завдання різного характеру, художньо самовиражатися і розвивати приховані таланти. Мистецтво сприяє розвитку в дітей здібностей, мотивів, знань і умінь, завдяки яким створюється продукт, що відрізняється новизною, оригінальністю, унікальністю.
Бібліографічний опис: Атаманчук Н.М. Творчий розвиток дітей дошкільного віку засобами арт-практик / Н.М. Атаманчук, С.П. Яланська, О.М. Тур // Психологічний часопис. – 2020. – № 10. Вип. 6. – С.17-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8703
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Atamanchuk_Yalanska_Tur_statti.docxстаття63.35 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.