Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8700
Назва: Innovations in the insurance market of a developing country: Case of Ukraine = Інновації на страховому ринку країни, що розвивається: Приклад України
Автори: Єгоричева, С.Б.
Фисун, І.В.
Гудзь, Т.П.
Пальчук, О.В.
Бойко, Н.
Тематичні ключові слова: insurance
innovation
market
services
sales channels
assessment
страхування
інновації
ринок
послуги
канали збуту
оцінка
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: Sumy: Business Perspectives
Анотація: Modern insurance business, including developing countries, is associated with the implementation of innovation. The aim of the article is to clarify the features of the insurance market’s innovation in Ukraine by reviewing the literature and analytical information about the market as a whole and its certain participants. The results show that innovation implemented in the insurance market can be classified according to certain characteristics, which provides opportunities for its empirical study. The analysis reveals that the peculiarities of the innovation development of the Ukrainian insurance market are determined by a number of factors, among which the digitalization and increased risks due to the COVID-19 pandemic are the main ones today. Based on the analysis of leading insurance companies’ practice, it is concluded that they implement only a limited amount of innovation mainly of incremental and combinatorial types, do not actively use modern channels of communication with consumers. The results emphasize the need for cooperation between insurance and FinTech companies in the innovation ecosystem, which is still being formed in the Ukrainian insurance market. The possibility of using a system of indicators to assess the innovation of insurance companies is considered.
Сучасний страховий бізнес, включаючи країни, що розвиваються, пов'язаний із впровадженням інновацій. Метою статті є з’ясування особливостей інновацій страхового ринку в Україні шляхом огляду літератури та аналітичної інформації про ринок в цілому та його певних учасників. Результати показують, що інновації, що впроваджуються на страховому ринку, можна класифікувати за певними характеристиками, що забезпечує можливості для емпіричного вивчення. Аналіз виявляє, що особливості інноваційного розвитку українського страхового ринку визначаються низкою факторів, серед яких цифровізація та підвищені ризики внаслідок пандемії COVID-19 є головними сьогодні. На основі аналізу практики провідних страхових компаній зроблено висновок, що вони впроваджують лише обмежений обсяг інновацій, переважно додаткового та комбінаторного типів, не використовують активно сучасних каналів комунікації зі споживачами. Результати наголошують на необхідності співпраці між страховими та FinTech компаніями в інноваційній екосистемі, яка все ще формується на українському страховому ринку. Розглядається можливість використання системи показників для оцінки інновацій страхових компаній.
Бібліографічний опис: Innovations in the insurance market of a developing country: Case of Ukraine / Svitlana Yehorycheva, Iryna Fysun, Tetiana Hudz, Oksana Palchuk, Natalia Boiko // Investment Management and Financial Innovations. – 2020. – Vol. 17, Iss. 4. - P. 175-188. – Doi.org/10.21511/imfi.17(4).2020.17
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8700
ISSN: 1810-4967
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMFI_2020_04_Yehorycheva.pdf498.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.