Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТур, О.М.-
dc.contributor.authorЯланська, С.П.-
dc.date.accessioned2020-12-12T14:39:29Z-
dc.date.available2020-12-12T14:39:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8682-
dc.descriptionТур О.М. Освітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти / О.М. Тур, С.П. Яланська // Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки». – 2020. – Вип. 13 (42). – С. 276-289. – Doi.org/10.32405/2218-7650-2020-13(42)-276-289.uk_UA
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовується освітнє середовище як важливий чинник ефективної комунікативної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, висвітлюється поняття «суб’єкт‐суб’єктна взаємодія» як підґрунтя організації такого середовища. Увагу закцентовано на такому важливому складнику професіоналізму майбутніх фахівців зі спеціальності «Дошкільна освіта», як наявність у них високого рівня сформованості комунікативної компетентності – здатності виявляти повагу до особистості будь‐якого віку, бути толерантним й коректним під час спілкування, швидко й ефективно вирішувати конфліктні ситуації, приймати на себе відповідальність, контролювати поведінку власну та інших тощо. Зауважено, що відсутність або низький рівень сформованої комунікативної компетентності фахівців з дошкільної освіти утруднюватиме виконання ними своїх професійних обов’язків, знижуватиме якість професійної діяльності, унеможливить кар’єрний ріст. Показано переваги суб’єкт‐суб’єктної взаємодії викладача й студентів на відміну від суб’єкт‐об’єктної, представлено основні комунікативні прийоми встановлення суб’єкт‐суб’єктної взаємодії – усунення блокувальних комунікативних афектів, створення атмосфери захищеності, схвалення усних відповідей з власної ініціативи, створення толерантних умов тощо. У статті також зазначено, що суб’єкт‐суб’єктна взаємодія учасників освітнього процесу, по‐перше, виконує ряд важливих функцій щодо формування комунікативної компетентності (конструктивну, організаційну, комунікативно‐стимулювальну, емоційно‐коригувальну, контрольно‐оцінювальну), по‐друге, передбачає розвиток у майбутніх фахівців дошкільної освіти таких особистісних якостей, як: емпатія, рефлексія, толерантність тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет менеджменту освіти НАПН України, м. Київuk_UA
dc.subjectфахівець з дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectсуб’єкт‐суб’єктна взаємодіяuk_UA
dc.titleОсвітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освітиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc371.31-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.