Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧередник, Л.А.-
dc.date.accessioned2020-10-16T10:57:09Z-
dc.date.available2020-10-16T10:57:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8637-
dc.descriptionЧередник Л.А. Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі / Л.А. Чередник // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – 2020. – № 1. – С. 143-149.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються актуальні питання формування термінів «реклама» і «сугестія» та проведено аналіз використання сугестивних прийомів у сучасній рекламі. Методологія дослідження включає застосування описового методу, методу аналізу й синтезу для виявлення соціокультурного значення реклами. Наукова новизна роботи полягає у всебічній характеристиці найбільш типових видів реклами та аналізі основних прийомів сугестії, що використовуються в рекламі, у лінгвістичному дискурсі. Висновки. Детальний аналіз ґенези термінів «реклама» і «сугестія» доводить, що вони мають давню цікаву історію, яка тісно пов’язана з розвитком світового науково-технічного прогресу. Дослідження показало, що поняття «реклама» сприймається сучасними науковцями як поліаспектне явище, оскільки вивчається з соціального, економічного, психологічного, лінгвістичного, естетичного поглядів. Багатозначний характер має і сугестія, оскільки широко використовується не лише у літературознавстві, а у й лінгвістиці, психології, театралознавстві, рекламі. У рекламних зверненнях сугестія відіграє значну роль, тому що спираються на почуттєво-асоціативну складову людської свідомості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональна академія керівних кадрів культури і мистецтвuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсугестіяuk_UA
dc.subjectлінгвістикаuk_UA
dc.subjectманіпуляціяuk_UA
dc.subjectлюдська свідомістьuk_UA
dc.titleВикористання прийомів сугестії у сучасній рекламіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc81’23:659.11-
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чередник.pdfСтаття323.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.