Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8576
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яланська, С.П. | - |
dc.contributor.author | Мамон, О.В. | - |
dc.contributor.author | Срібна, Ю.А. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-20T07:09:53Z | - |
dc.date.available | 2020-09-20T07:09:53Z | - |
dc.date.issued | 2020-06 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8576 | - |
dc.description | Yalanska S.P. The pedagogical and psychological value of artistic practices in post-secondary education classrooms [Electronic resourse] / S.P. Yalanska, O.V. Mamon, Yu.A. Sribna // Espacios. – 2020. – Vol. 41, № 23. – P. 12-20. – URL : https://www.revistaespacios.com/a20v41n23/in204123.html | uk_UA |
dc.description.abstract | The article, which focuses on creative classroom activities as effective teaching tools for Master’s degree students, argues that creative classroom activities enhance the quality of teaching in higher education. The article draws on theories on scholars like Hans Jurgen Eysenck, N.A. Holovan, T.M. Zelinska, S.V. Voronova, A. E. Khurchak, Kate Frank, and V. M. Kozlenko. It shows that the development of students’ imagination increases their originality and flexibility. It also demonstrates that students’ ease of association enhances their self-discovery and self-growth. It therefore suggests that artistic practices in higher-education classroom can help students achieve their professional aims. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті, яка присвячена творчій діяльності в класі як ефективному навчальному засобу для студентів магістратури, стверджується, що творча діяльність у класі покращує якість викладання у вищих навчальних закладах. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Revista Espacios, Caracas, Venezuela | uk_UA |
dc.subject | creative activities | uk_UA |
dc.subject | metaphoric associational images | uk_UA |
dc.subject | postsecondary education students | uk_UA |
dc.subject | творча діяльність | uk_UA |
dc.subject | метафоричні асоціаційні образи | uk_UA |
dc.subject | студенти ЗВО | uk_UA |
dc.title | The pedagogical and psychological value of artistic practices in post-secondary education classrooms = Педагогічно-психологічний ресурс мистецьких практик у вищій школі = El recurso pedagógico-psicológico de las prácticas artísticas en la escuela superior | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The pedagogical and psychological value of artistic practices in .pdf | стаття | 388.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.