Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯланська, С.П.-
dc.date.accessioned2020-09-17T12:29:20Z-
dc.date.available2020-09-17T12:29:20Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8570-
dc.descriptionЯланська С.П. Вивчення курсу «Психологія здоров'я та здорового способу життя»: психолого-педагогічні аспекти [Електронний ресурс] // Технології розвитку інтелекту. – 2020. – Т. 4, № 2 (27). – URL : http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/ article/view/500.uk_UA
dc.description.abstractМета статті – розкрити особливості вивчення курсу «Психологія здоров’я та здорового способу життя» у вищій школі. Визначено основні психолого-педагогічні аспекти ефективності реалізації мети курсу – формування у здобувачів вищої освіти цілісного уявлення про здоров’я людини, навичок здорового способу життя, вивчення чинників здоров'я, а також засобів і методів його збереження, зміцнення і розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛабораторія сучасних інформаційних технологій навчання Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН Україниuk_UA
dc.subjectпсихологія здоров'яuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.titleВивчення курсу «Психологія здоров'я та здорового способу життя»: психолого-педагогічні аспектиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.015.3:[159.922+613.7]-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.