Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлевака, Л.П.-
dc.contributor.authorГришко, О.І.-
dc.date.accessioned2020-09-17T10:54:05Z-
dc.date.available2020-09-17T10:54:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8565-
dc.descriptionКлевака Л.П. Освітньо-розвивальний потенціал LEGO-технології в інтелектуальному розвитку дитини дошкільного віку / Л.П. Клевака, О.І. Гришко // Технології розвитку інтелекту. – 2020. – Том. 4, №2 (27). – Режим доступу : http://psytir.org.ua/index.php/technology_intellect_develop/article/view/500uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначена актуальність дослідження проблеми інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку в наукових пошуках психологів і педагогів. Акцентовано увагу на Базовому компоненті дошкільної освіти, у якому висвітлено необхідність формування у дітей дошкільного віку важливих для життя вмінь і здібностей. Визначено, що в умовах сучасного реформування дошкільної освіти відбувається посилення інтересу до теоретичних проблем та практичного використання новітніх технологій навчання та виховання. Психологи і педагоги сьогодення спрямовують свої зусилля на організацію такого освітнього процесу, який сприяв би інтелектуальному розвитку дитини, здійснюючи наукові пошуки методики ефективного використання найновіших педагогічних технологій навчання для досягнення цієї мети. Зазначено, що використання інноваційних технологій у навчанні і розвитку дітей дошкільного віку дозволяє досягти кращих результатів інтелектуального поступу в порівнянні із застосуванням класичних методик. Серед таких новацій є Lego-технологія. Проаналізовано визначення поняття «педагогічна технологія» у науковій літературі. Далі обґрунтований вплив конструктивної діяльності на інтелектуальний розвиток дітей дошкільного віку. Окреслено освітньо-розвивальний потенціал Lego-технології в інтелектуальному розвитку дитини дошкільного віку. Зауважено, що використання Lego-технології в роботі з дітьми забезпечує реалізацію підходу «навчання через гру», а систематичне, методично правильне використання Lego в роботі з дошкільниками сприяє утворенню міцних взаємозв’язків між тими уміннями і навичками, якими повинна оволодіти дитина. Представлені особливості застосування Lego-технології в роботі з дітьми молодшої, середньої та старшої груп закладу дошкільної освіти. Наведені приклади ігор з використанням вихователем Lego для кожного періоду дошкільного дитинства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут психології імені Г. С. Костюка НАЕС Україниuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.subjectінтелектуальний розвитокuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectLego-технологіїuk_UA
dc.titleОсвітньо-розвивальний потенціал LEGO-технології в інтелектуальному розвитку дитини дошкільного вікуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc37.032.5-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. Клевака.pdf343.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.