Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8534
Назва: Formation of future specialists’ linguocultural competence = Формування лінгвокультурної компетентності майбутніх фахівців
Автори: Федоренко, Ю.П.
Гайдученко, Т.А.
Тематичні ключові слова: future specialists’ linguocultural competence
professional orientation
polyculturism
linguocultural skills
learning process
лінгвокультурна компетентність майбутніх фахівців
професійна спрямованість
полікультурність
лінгвокультурні навички
навчальний процес
Дата публікації: лип-2020
Видавництво: Херсон: Гельветика
Анотація: The article investigates the problem of future specialists’ linguocultural competence formation in educational process of higher educational institutions. The requirements of modern life are that the future specialist has to master foreign language as a mean of intercultural communication, which claims the formation of linguocultural competence, which is an integral part of the future specialists’ professional communicative competence. Competence is considered as knowledge, abilities and skills in the field of linguistics, pedagogy, theory and practice of learning (language competence, speech competence, socio-cultural and sociolinguistic competences, strategic and discursive competences). Foreign language learning process takes place in the specific conditions of interaction between two languages and cultures, which allows speaking about the phenomena of multilingualism and polyculturism. Students acquire verbal and non-verbal samples of behavior that are widely recognized in other linguistic and cultural communities when using a foreign language, and become aware of national-specific features of native speakers' perception of the world.
У статті досліджено проблему формування лінгвокультурної компетентності майбутніх фахівців у навчальному процесі вищих навчальних закладів. Зростаючий інтерес до іноземної мови як навчальної дисципліни в сучасному суспільстві, яке прагне до встановлення міжнародних контактів в різних сферах діяльності людини сприяє підвищенню ролі професійної спрямованості в процесі навчання іноземних мов у закладах вищої освіти. Виникає необхідність формувати у навчальному процесі багатомовну особистість, що увібрала в себе цінності своєї рідної та іншомовної культур і яка є готовою до міжкультурної комунікації.
Бібліографічний опис: Fedorenko Yu.P. Formation of future specialists’ linguocultural competence = Формування лінгвокультурної компетентності майбутніх фахівців / Yu.P. Fedorenko, T.A. Haiduchenko // Молодий вчений. – 2020. – № 7.1 (83.1). – С. 126-129. – DOI: https://doi.org//10.32839/2304-5809/2020-83.1-32
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8534
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ №7.1 (83.1) Федоренко.pdfСтаття225.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.