Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарюк, А.М.-
dc.contributor.authorМіщенко, Р.А.-
dc.contributor.authorСавенко, Б.В.-
dc.date.accessioned2020-07-23T13:52:47Z-
dc.date.available2020-07-23T13:52:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8371-
dc.descriptionКарюк А.М. Методика статистичного аналізу метеорологічних даних з температури повітря та грунту / А.М. Карюк, Р.А. Міщенко, Б.В. Савенко // Наукові нотатки. - 2016. - Вип. 55. - С. 191-195.uk_UA
dc.description.abstractНа базі подання температури грунту у формі послідовностей з 12-ти випадкових величин з нормальним законом розподілу отримано робочі формули для визначення часу, протягом якого температура поверхні автомобільної дороги перебуває в заданих межах. На прикладі даних метеостанції Полтава показана методика використання отриманих формул та виявлена істотна сезонна мінливість параметрів температурного режиму дорожнього покриття. Результати дослідження можуть використовуватися при плануванні автомобільних перевезень і ремонтних робіт на автодорогах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk_UA
dc.subjectавтомобільні дорогиuk_UA
dc.subjectасфальтобетонне покриттяuk_UA
dc.subjectтемпературний режимuk_UA
dc.subjectпланування перевезеньuk_UA
dc.titleМетодика статистичного аналізу метеорологічних даних з температури повітря та грунтуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc625.7/.8:551.525-
Розташовується у зібраннях:Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nn_2016_55_39.pdf456.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.