Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/796
Назва: Особливості педагогічного впливу на соціально занедбаних дітей під час виховання здорового способу життя в школах-інтернатах
Автори: Денисовець, Т.М.
Денисовець, І.В.
Тематичні ключові слова: методика виховання
школи-інтернати
здоровий спосіб життя
соціально занедбані діти
Дата публікації: 2016
Видавництво: КПНУ
Анотація: Автор розглядає особливості педагогічного впливу на соціально занедбаних дітей, зокрема, з метою формування передумов для свідомого вибору ними здорового способу життя та проблеми виховання, які трапляються у роботі з соціально занедбаними дітьми. Наголошує, що при вивченні особистісних засад виховання здорового способу життя можуть розглядатися дві полярні характеристики особистості вихованця: оздоровча активність та оздоровча пасивність.
Бібліографічний опис: Денисовець Т.М. Особливості педагогічного впливу на соціально занедбаних дітей під час виховання здорового способу життя в школах-інтернатах / Т.М. Денисовець, І.В. Денисовець // Педагогічна освіта : теорія і практика: зб. наук. пр. – Кам’янець-Подільський: КПНУ, 2016. – Вип. 20 (1 – 2016). – Ч. 1. – С. 55–60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/796
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості педагогічного впливу.pdf21.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.