Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/796
Назва: | Особливості педагогічного впливу на соціально занедбаних дітей під час виховання здорового способу життя в школах-інтернатах |
Автори: | Денисовець, Т.М. Денисовець, І.В. |
Тематичні ключові слова: | методика виховання школи-інтернати здоровий спосіб життя соціально занедбані діти |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | КПНУ |
Анотація: | Автор розглядає особливості педагогічного впливу на соціально занедбаних дітей, зокрема, з метою формування передумов для свідомого вибору ними здорового способу життя та проблеми виховання, які трапляються у роботі з соціально занедбаними дітьми. Наголошує, що при вивченні особистісних засад виховання здорового способу життя можуть розглядатися дві полярні характеристики особистості вихованця: оздоровча активність та оздоровча пасивність. |
Бібліографічний опис: | Денисовець Т.М. Особливості педагогічного впливу на соціально занедбаних дітей під час виховання здорового способу життя в школах-інтернатах / Т.М. Денисовець, І.В. Денисовець // Педагогічна освіта : теорія і практика: зб. наук. пр. – Кам’янець-Подільський: КПНУ, 2016. – Вип. 20 (1 – 2016). – Ч. 1. – С. 55–60. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/796 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра українознавства, культури та документознавства |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості педагогічного впливу.pdf | 21.97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.