Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7539
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клевака, Л.П. | - |
dc.contributor.author | Гришко, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-02T18:28:23Z | - |
dc.date.available | 2020-06-02T18:28:23Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7539 | - |
dc.description | Гришко О.І. Врахування індивідуальних особливостей дітей дошкільного віку з різними типами нервової системи у процесі навчання, виховання та розвитку / О.І. Гришко, Л.П. Клевака // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020. – Вип. 188. – С. 127-134. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті стверджується, що метою навчання і виховання дитини в закладі дошкільної освіти є розкриття внутрішнього потенціалу дошкільника, розвиток його вищих психічних функцій, здібностей. Автори зазначають, що правильно побудоване навчання – це таке навчання, яке організоване на знанні вікових і індивідуальних психологічних особливостей конкретної дитини, тобто – індивідуальне навчання. Учені характеризують індивідуалізацію як таку організація освітнього процесу, при якому вибір способів, прийомів, темпів навчання враховує індивідуальні відмінності дітей, рівень розвитку їх здібностей до навчання. Автори відмічають, що метою індивідуального підходу до дитини є її адаптація до методів і засобів навчання, з метою засвоєння більшої кількості знань. Освітня діяльність повинна сприяти реалізації і розвитку індивідуальних особистісних характеристик дитини. Звертається увага на тип нервової системи дитини та його врахування при здійсненні навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | дитина дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | індивідуальні особливості | uk_UA |
dc.subject | типи нервової системи | uk_UA |
dc.title | Врахування індивідуальних особливостей дітей дошкільного віку з різними типами нервової системи у процесі навчання, виховання та розвитку | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.2 (075.8) | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.docx | стаття | 49.85 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.