Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7400
Назва: Урахування невербального компонента спілкування в процесі адаптації арабських студентів до навчального процесу в ЗВО України
Автори: Мізіна, О.І.
Тематичні ключові слова: невербальне спілкування
навчання іноземців
навчальний процес
адаптація
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Невербальне спілкування, більш відоме як мова поз, жестів, дотиків та запахів включає всі форми самовираження людини, які не спираються на слова. Розуміння та інтерпретація невербальних сигналів є найважливішою умовою ефективного у ЗВО України.
Бібліографічний опис: Мізіна О.І. Урахування невербального компонента спілкування в процесі адаптації арабських студентів до навчального процесу в ЗВО України / О.І. Мізіна // Тези 72-ої наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету, присвяченої 90-річчю Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 21 квітня – 15 травня 2020 р.). – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2020. – Т. 2. – С. 315-316.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7400
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна_315.pdfтези267.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.