Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРендюк, С.П.-
dc.date.accessioned2020-05-12T07:40:14Z-
dc.date.available2020-05-12T07:40:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7228-
dc.descriptionРендюк С.П. Дидактичні умови управління пізнавальною діяльністю студентів / С.П. Рендюк // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. – 2017. – Вип. 20. – С. 219-223.uk_UA
dc.description.abstractУ статті, з метою пошуку нових форм і методів організації навчального процесу, підвищення зацікавленості студентів до засвоєння навчального матеріалу і власного професійного становлення, розглядаються основні дидактичні умови управління їхньою пізнавальною діяльністю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленкаuk_UA
dc.subjectуправління пізнавальною діяльністюuk_UA
dc.subjectорганізація навчального процесуuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна взаємодіяuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectпедагогічні технології навчанняuk_UA
dc.titleДидактичні умови управління пізнавальною діяльністю студентівuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc37.02-
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої та прикладної математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рендюк_vpm_2017_20_48 (1).pdfстаття276.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.