Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманчук, Н.М.-
dc.date.accessioned2020-04-23T18:18:12Z-
dc.date.available2020-04-23T18:18:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7077-
dc.descriptionАтаманчук Н.М. Особливості розвитку уявлень про себе у обдарованих дітей близькими рідними / Н.М. Атаманчук // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія. – Ялта : КримГУ, 2014. –Вип. 42. Ч. 3. – С. 244-251.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто вплив дорослих на самосвідомість обдарованих дошкільників. Визначено, що ставлення до обдарованих дітей з боку близьких рідних суттєво впливає на становлення самооцінки обдарованих дошкільників. Емоційно-ціннісне ставлення до себе обдарованих дітей залежить від вміння правильно рефлексувати очікувану оцінку з боку ровесників – партнерів по спільній діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКримський гуманітарний університет, м. Ялтаuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectобдарований дошкільникuk_UA
dc.subjectбатькиuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку уявлень про себе у обдарованих дітей близькими ріднимиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc159.922.75.928 – 053.5 – 055.5/7-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаманчук_Особл_розвитку.pdfСтаття243.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.