Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7077
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Атаманчук, Н.М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-23T18:18:12Z | - |
dc.date.available | 2020-04-23T18:18:12Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7077 | - |
dc.description | Атаманчук Н.М. Особливості розвитку уявлень про себе у обдарованих дітей близькими рідними / Н.М. Атаманчук // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія. – Ялта : КримГУ, 2014. –Вип. 42. Ч. 3. – С. 244-251. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті розглянуто вплив дорослих на самосвідомість обдарованих дошкільників. Визначено, що ставлення до обдарованих дітей з боку близьких рідних суттєво впливає на становлення самооцінки обдарованих дошкільників. Емоційно-ціннісне ставлення до себе обдарованих дітей залежить від вміння правильно рефлексувати очікувану оцінку з боку ровесників – партнерів по спільній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Кримський гуманітарний університет, м. Ялта | uk_UA |
dc.subject | самосвідомість | uk_UA |
dc.subject | самооцінка | uk_UA |
dc.subject | обдарований дошкільник | uk_UA |
dc.subject | батьки | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку уявлень про себе у обдарованих дітей близькими рідними | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.922.75.928 – 053.5 – 055.5/7 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Атаманчук_Особл_розвитку.pdf | Стаття | 243.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.