Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7048
Назва: Система «Дидактосервіс» як умова природничо-наукового навчання: креативний психолого-педагогічний підхід
Автори: Яланська, С.П.
Атаманчук, Н.М.
Тематичні ключові слова: природничо-наукове навчання
система «Дидактосервіс»
Дата публікації: 2017
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Анотація: Ефективність природничо-наукового навчання можлива завдяки розвитку креативної діяльності, що вимагає отримання достовірної наукомісткої інформації про природнє середовище, взаємозв’язок людини і природи й дає можливість реалізувати теоретичні знання на практиці.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Система «Дидактосервіс» як умова природничо-наукового навчання: креативний психолого-педагогічний підхід / С.П. Яланська, Н.М. Атаманчук // Актуальні питання медицини і біології : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. – Полтава : Астрая, 2017. – С. 129-131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7048
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Система_Дидактосервіс.pdfтези192.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.