Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7046
Назва: Використання арт-практик у закладах вищої освіти: психологічний аспект
Автори: Яланська, С.П.
Тематичні ключові слова: арт-практики
майбутній учитель
розвиток творчості
освітній процес
Дата публікації: 2020
Видавництво: Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця
Анотація: Завдяки впровадженню комплексу арт-практик в освітній процес здійснюється розвиток творчої уяви, підвищується рівень прояву унікальності, гнучкості, забезпечується легкість асоціювання, процес самопізнання, розширюються можливості самовдосконалення, знаходяться можливі шляхи досягнення поставлених цілей майбутніми фахівцями.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Використання арт-практик у закладах вищої освіти: психологічний аспект [Електронний ресурс] / С.П. Яланська // Досягнення сучасної психологічної науки та практики : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Вінниця, 26 бер. 2020 р.) : тези доп. – Вінниця : ДонНУ, 2020. – С. 129-131. – Режим доступу : http://jamp.donnu.edu.ua/article/view/7901/7901
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7046
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Арт-практ_2020.pdfтези644.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.