Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7019
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яланська, С.П. | - |
dc.contributor.author | Капустян, І.І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-16T11:59:21Z | - |
dc.date.available | 2020-04-16T11:59:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7019 | - |
dc.description | Kapustian I.I. Tolerance as a value competent of polycultural competent of the modern teacher of Humanite / I.I. Kapustyan, S.P. Yalanska // Українська професійна освіта. – 2017. – Вип. 2. – С. 85-94. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article talks about tolerance as a component of the key competencies of the teacher in preparation for teaching in a modern school. Practical results of conducted seminars and trainings, surveys and questionnaires of students are presented. Singled out the basic directions andstages of tolerance towards others, described the concept of tolerance as in a general sense, namely as a weakening or absence of the possibility of reaction to some unfavorable factors by reducing sensitivity to its effects and the individual level. Tolerance as value is revealed through the attitude to the way of life of others, their behavior, customs, feelings, ideas and beliefs as a condition of stability and unity of societies, especially those that are not homogeneous either in religious, ethnic or other social dimensions. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті йдеться про толерантність як складник ключових компетентностей учителясловесника при підготовці до викладання в сучасній школі. Наведено практичні результати проведених семінарів та тренінгів, опитувань та анкетувань студентів. Виокремлено основні напрями та етапи формування толерантного ставлення до оточуючих, охарактеризовано поняття толерантність як у загальному розумінні (ослаблення чи відсутність можливості реакції на який-небудь несприятливий чинник унаслідок зниження чутливості до його впливу), так і на індивідуальному рівні. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка | uk_UA |
dc.subject | tolerance | uk_UA |
dc.subject | understanding | uk_UA |
dc.subject | empathy | uk_UA |
dc.subject | value | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.subject | розуміння | uk_UA |
dc.subject | емпатія | uk_UA |
dc.subject | цінність | uk_UA |
dc.title | Tolerance as a valuable component of the multicultural competence of а modern teacher of humanities = Толерантність як ціннісної складової полікультурної компетентності особистості сучасного вчителі гуманітарних дисциплін | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.22:377 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Яланська_Кап_2017.pdf | Стаття | 383.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.