Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7006
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯланська, С.П.-
dc.date.accessioned2020-04-15T08:47:00Z-
dc.date.available2020-04-15T08:47:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7006-
dc.descriptionЯланська С.П. Формування толерантної особистості з природничо-науковим мисленням / С.П. Яланська // Науковий вісник Національного еколого-натуралістичного центру. Серія: Педагогічні науки; Серія: Психологічні науки; Серія: Навколишнє середовище та його захист; Серія: Біологічні науки; Серія: Сільськогоподарські науки. – К. : НЕНЦ, 2016. – Вип. 2, № 1. – С. 176-187.uk_UA
dc.description.abstractУ свідомості учнівської, студентської молоді повинно мати місце розуміння та визнання факту про необхідність розвитку соціальних відносин, в основі яких має бути терпимість, справедливість, солідарність, відмова від насилля і нанесення шкоди навколишньому середовищу. Однією з вимог сучасної природничо-наукової освіти є високий рівень природничо-наукового пізнання, обумовлений дискурсивно-логічним осмисленням, інтуїтивним осягненням природної дійсності, її взаємозв’язку із суспільством. Тому зміст статті розкриває шляхи розв’язання проблеми формування толерантної особистості з природничо-науковим мисленням у загальноосвітньому, та вищому навчальному закладі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний еколого-натуралістичний центр, м. Київuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectпсихолого-дидактосервісuk_UA
dc.subjectприродничо-наукове мисленняuk_UA
dc.subjectтворча діяльністьuk_UA
dc.subjectшколярuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.titleФормування толерантної особистості з природничо-науковим мисленнямuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc159.923 (502 / 504 + 159.955)-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування_2016.pdfСтаття229.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.