Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7004
Назва: Нетрадиційний урок як складова дидактосервісу з шкільного курсу біології
Автори: Яланська, С.П.
Шрамко, А.Ю.
Тематичні ключові слова: нетрадиційний урок
вивчення біології
шкільний курс біології
дидактосервіс
Дата публікації: 2013
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Анотація: Інтеграція України до європейського та світового співтовариства ставить нові вимоги до формування та розвитку творчої особистості, що є необхідною умовою досягнення успіху на цьому шляху. Розвиток творчості школярів у процесі вивчення предметів природничого циклу включає об'єктивний та суб'єктивний аспекти. Об'єктивний ґрунтується на врахуванні основ окремих технологій, що забезпечують творчий розвиток школярів. Суб'єктивний − врахування індивідуальних особливостей учнів.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Нетрадиційний урок як складова дидактосервісу з шкільного курсу біології / С.П. Яланська, А.Ю. Шрамко // Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. – Полтава : Астрая, 2013. – С. 181-182.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7004
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
81.pdfТези89.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.