Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7004
Назва: | Нетрадиційний урок як складова дидактосервісу з шкільного курсу біології |
Автори: | Яланська, С.П. Шрамко, А.Ю. |
Тематичні ключові слова: | нетрадиційний урок вивчення біології шкільний курс біології дидактосервіс |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Анотація: | Інтеграція України до європейського та світового співтовариства ставить нові вимоги до формування та розвитку творчої особистості, що є необхідною умовою досягнення успіху на цьому шляху. Розвиток творчості школярів у процесі вивчення предметів природничого циклу включає об'єктивний та суб'єктивний аспекти. Об'єктивний ґрунтується на врахуванні основ окремих технологій, що забезпечують творчий розвиток школярів. Суб'єктивний − врахування індивідуальних особливостей учнів. |
Бібліографічний опис: | Яланська С.П. Нетрадиційний урок як складова дидактосервісу з шкільного курсу біології / С.П. Яланська, А.Ю. Шрамко // Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. – Полтава : Астрая, 2013. – С. 181-182. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7004 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
81.pdf | Тези | 89.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.