Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6986
Назва: Компетентнісний підхід як концептуальна основа оновлення змісту професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій
Автори: Волошко, Л.Б.
Тематичні ключові слова: фахівці соціономічних професій
інтегративна модель формування професійної компетентності
Дата публікації: 2015
Видавництво: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського
Анотація: Стаття присвячена питанню формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій як представників професій типу «людина – людина». Запропоновано модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій, здійснено її компонентний аналіз, визначено основні педагогічні умови організації навчально-професійної підготовки здобувачів вищої освіти.
Бібліографічний опис: Волошко Л.Б. Компетентнісний підхід як концептуальна основа оновлення змісту професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій / Л.Б. Волошко // Науково-методичні записки ПОІППО : Самоосвітня компетентність учасників освітнього процесу: актуальні питання теорії та практики. – Полтава : ПОІППО, 2015. – Вип. 7. – С. 27-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6986
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної терапії та ерготерапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VOLOSHKO L пед читання.docВолошко ЛБ стаття81.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.