Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6986
Назва: | Компетентнісний підхід як концептуальна основа оновлення змісту професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій |
Автори: | Волошко, Л.Б. |
Тематичні ключові слова: | фахівці соціономічних професій інтегративна модель формування професійної компетентності |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського |
Анотація: | Стаття присвячена питанню формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій як представників професій типу «людина – людина». Запропоновано модель формування професійної компетентності майбутніх фахівців соціономічних професій, здійснено її компонентний аналіз, визначено основні педагогічні умови організації навчально-професійної підготовки здобувачів вищої освіти. |
Бібліографічний опис: | Волошко Л.Б. Компетентнісний підхід як концептуальна основа оновлення змісту професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій / Л.Б. Волошко // Науково-методичні записки ПОІППО : Самоосвітня компетентність учасників освітнього процесу: актуальні питання теорії та практики. – Полтава : ПОІППО, 2015. – Вип. 7. – С. 27-31. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6986 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної терапії та ерготерапії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
VOLOSHKO L пед читання.doc | Волошко ЛБ стаття | 81.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.