Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6980
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яланська, С.П. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-14T11:09:44Z | - |
dc.date.available | 2020-04-14T11:09:44Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6980 | - |
dc.description | Яланська С.П. Творча компетентність як механізм успішної психолого-педагогічної діяльності / C.П. Яланська // Проблеми сучасної психології. – 2015. – Вип. 28. – С. 682-692. | uk_UA |
dc.description.abstract | Визначено, що важливим сьогодні є компетентнісний підхід до розвитку педагогічної творчості в контексті розгляду творчої компетентності як найвищого рівня професійної компетентності. Педагогічна творчість розглядається як ефект розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя. Виявлено, що основні психологічні умови розвитку творчої компетентності майбутніх учителів у навчально-виховному процесі включають: особливості структури педагогічної діяльності; саморегуляцію; педагогічну активність; готовність до професійної творчості. Розкрито зміст авторської концепції розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя, базисом якої є генетико- психологічна теорія народження, зростання та існування особистості за С.Д. Максименком. Окреслено зміст, структуру, засоби авторської програми розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя. У результаті формувального експерименту з’ясовано зростання основних структурних компонентів професійної компетентності у майбутніх учителів природничих та фізико-математичних дисциплін експериментальної групи: особистісно-розвивального (ціннісно-педагогічна, мотиваційна компетенції); діяльнісно-розвивального (психолого-педагогічна, організаційна, методична компетенції); комунікативного (вербально-комунікативна, вербально-когнітивна компетенції); фахового (дидактична, інформаційна компетенції, понятійне мислення); опанування досвіду (творче мислення, компетенція самовдосконалення). Отже, отримані результати експериментальної роботи підтвердили можливість сприяння розвитку творчої компетентності майбутніх учителів в умовах навчально-виховного процесу ВНЗ, довели ефективність упровадження моделі розвитку творчої компетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | творча компетентність | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | психологічні умови | uk_UA |
dc.subject | психологічні засоби | uk_UA |
dc.title | Творча компетентність як механізм успішної психолого-педагогічної діяльності | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.22.015.311.011.3 – 051 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Творч_комп_2015.pdf | Стаття | 87.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.