Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6978
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯланська, С.П.-
dc.contributor.authorПільгук, Т.С.-
dc.date.accessioned2020-04-14T10:46:09Z-
dc.date.available2020-04-14T10:46:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6978-
dc.descriptionЯланська С.П. Розвиток креативності як механізм продуктивної діяльності вчителя-початківця / С.П. Яланська, Т.С. Пільгук // Дидаскал. – 2016. – № 16. – С. 13-15.uk_UA
dc.description.abstractРозвиток креативності як механізму продуктивної діяльності вчителя у процесі професійного становлення забезпечується можливістю переходу до реалізації інноваційної освіти, що передбачає активізацію творчих дій учнів, розвиток їх креативних здібностей і можливостей, оволодіння ними методикою нововведень у навчальній сфері та формування креативного стилю мислення на базі фундаментальної підготовки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленкаuk_UA
dc.subjectвчитель початківецьuk_UA
dc.subjectмайбутній вчительuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectінноваційна освітаuk_UA
dc.titleРозвиток креативності як механізм продуктивної діяльності вчителя-початківцяuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розв_креат_2016.pdfСтаття185.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.