Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6962
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клевака, Л.П. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-12T12:39:13Z | - |
dc.date.available | 2020-04-12T12:39:13Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6962 | - |
dc.description | Клевака Л.П. Методи організації навчання у середніх жіночих навчальних закладах Полтавської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) / Л.П. Клевака // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2013. – № 7. – С. 257-263. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються методи організації навчання, які існували у середньоосвітніх жіночих навчальних закладах Полтавського регіону у другій половині ХІХ – на початку ХХ століть: словесні (лекція, пояснення, розповідь, бесіда, робота з книгою), наочні (спостереження, ілюстрація, демонстрація), практичні (вправи, лабораторні та практичні роботи). Розкрито методи організації навчання певним предметам. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | uk_UA |
dc.subject | жіноча освіта | uk_UA |
dc.subject | середні жіночі навчальні заклади | uk_UA |
dc.subject | методи організації навчання | uk_UA |
dc.subject | регіональна освіта | uk_UA |
dc.subject | Полтавська губернія | uk_UA |
dc.title | Методи організації навчання у середніх жіночих навчальних закладах Полтавської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 37.091.33.5(477.53)–055.2 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Клевака 20.pdf | Стаття | 255.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.