Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлевака, Л.П.-
dc.date.accessioned2020-04-12T12:39:13Z-
dc.date.available2020-04-12T12:39:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6962-
dc.descriptionКлевака Л.П. Методи організації навчання у середніх жіночих навчальних закладах Полтавської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.) / Л.П. Клевака // Проблеми підготовки сучасного вчителя. – 2013. – № 7. – С. 257-263.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються методи організації навчання, які існували у середньоосвітніх жіночих навчальних закладах Полтавського регіону у другій половині ХІХ – на початку ХХ століть: словесні (лекція, пояснення, розповідь, бесіда, робота з книгою), наочні (спостереження, ілюстрація, демонстрація), практичні (вправи, лабораторні та практичні роботи). Розкрито методи організації навчання певним предметам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичиниuk_UA
dc.subjectжіноча освітаuk_UA
dc.subjectсередні жіночі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectметоди організації навчанняuk_UA
dc.subjectрегіональна освітаuk_UA
dc.subjectПолтавська губерніяuk_UA
dc.titleМетоди організації навчання у середніх жіночих навчальних закладах Полтавської губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)uk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc37.091.33.5(477.53)–055.2-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клевака 20.pdfСтаття255.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.