Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлевака, Л.П.-
dc.contributor.authorГришко, О.І.-
dc.date.accessioned2020-04-12T11:49:45Z-
dc.date.available2020-04-12T11:49:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6958-
dc.descriptionКлевака Л.П. Діагностика інтелектуального розвитку старших дошкільників / Л.П. Клевака, О.І. Гришко // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти : зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 19-20 трав. 2010 р.). – Полтава : Рибалка Д.Л., 2010. – С. 34-41.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання інтелектуального розвитку старших дошкільників. Висвітлено дослідження психологів і педагогів з цієї проблеми. Визначено актуальність проблеми, виходячи з положень Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтава : ФОП Рибалка Д.Л.uk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectінтелектуальний розвитокuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.titleДіагностика інтелектуального розвитку старших дошкільниківuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клевака 14.pdfСтаття343.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.