Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6956
Назва: | Досвід Італії з організації інтегративного та інклюзивного навчання як найприйнятнішої для дітей з інвалідністю форми здобуття освіти |
Автори: | Клевака, Л.П. Єсін, В.В. |
Тематичні ключові слова: | інтегративне навчання інклюзивне навчання навчальні заклади Італії |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", м. Київ |
Анотація: | Висвітленно досвід Італії з організації інтегративного та інклюзивного навчання як найприйнятнішої для дітей з інвалідністю форми здобуття освіти. Перераховано функції консультативних служб при освітніх Департаментах провінцій Італії. Оглядово представлено організацію навчання в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах Італії. |
Бібліографічний опис: | Клевака Л.П. Досвід Італії з організації інтегративного та інклюзивного навчання як найприйнятнішої для дітей з інвалідністю форми здобуття освіти / Л.П. Клевака, В.В. Єсін // Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю : тези доп. ХVI Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Київ, 23–24 листоп. 2017 р.). – К. : Університет «Україна», 2017. – Ч. 1. – С. 51-53. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6956 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Клевака 11_51_53.pdf | Тези | 134.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.