Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6956
Назва: Досвід Італії з організації інтегративного та інклюзивного навчання як найприйнятнішої для дітей з інвалідністю форми здобуття освіти
Автори: Клевака, Л.П.
Єсін, В.В.
Тематичні ключові слова: інтегративне навчання
інклюзивне навчання
навчальні заклади Італії
Дата публікації: 2017
Видавництво: Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", м. Київ
Анотація: Висвітленно досвід Італії з організації інтегративного та інклюзивного навчання як найприйнятнішої для дітей з інвалідністю форми здобуття освіти. Перераховано функції консультативних служб при освітніх Департаментах провінцій Італії. Оглядово представлено організацію навчання в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах Італії.
Бібліографічний опис: Клевака Л.П. Досвід Італії з організації інтегративного та інклюзивного навчання як найприйнятнішої для дітей з інвалідністю форми здобуття освіти / Л.П. Клевака, В.В. Єсін // Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю : тези доп. ХVI Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Київ, 23–24 листоп. 2017 р.). – К. : Університет «Україна», 2017. – Ч. 1. – С. 51-53.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6956
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клевака 11_51_53.pdfТези134.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.