Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6922
Назва: | Психологія розвитку творчої особистості та природничо-наукова освіта |
Автори: | Яланська, С.П. |
Тематичні ключові слова: | розвиток творча особистість творчість майбутній учитель природничо-наукове мислення |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди |
Анотація: | Найбільш вагомим вектором сучасної природничо-наукової освіти є підвищення творчого потенціалу навчання. Що передбачає високий рівень природничо-наукового пізнання, обумовлений дискурсивно-логічним осмисленням, інтуїтивним осягненням природної дійсності, її взаємозв’язку із суспільством. Мають створюватися сприятливі психологічні умови для систематизації знань про природу дедуктивно-індуктивним шляхом: від фактів до спостережень через емпіричні залежності до одиничних, специфічних законів, і їх систем, весь час спираючись на знання про фундаментальні закономірності природи. |
Бібліографічний опис: | Яланська С.П. Психологія розвитку творчої особистості та природничо-наукова освіта / С.П. Яланська // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г. Сковороди». – Вип. 31. Додаток 3 : тем. вип. «Проблеми емпіричних досліджень у психології». – К. : Гнозис, 2014. – С. 344-351. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6922 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психологія розвитку творчої особистості та природничо-наукова освіта.docx | Стаття | 34.62 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.