Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6922
Назва: Психологія розвитку творчої особистості та природничо-наукова освіта
Автори: Яланська, С.П.
Тематичні ключові слова: розвиток
творча особистість
творчість
майбутній учитель
природничо-наукове мислення
Дата публікації: 2014
Видавництво: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Анотація: Найбільш вагомим вектором сучасної природничо-наукової освіти є підвищення творчого потенціалу навчання. Що передбачає високий рівень природничо-наукового пізнання, обумовлений дискурсивно-логічним осмисленням, інтуїтивним осягненням природної дійсності, її взаємозв’язку із суспільством. Мають створюватися сприятливі психологічні умови для систематизації знань про природу дедуктивно-індуктивним шляхом: від фактів до спостережень через емпіричні залежності до одиничних, специфічних законів, і їх систем, весь час спираючись на знання про фундаментальні закономірності природи.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Психологія розвитку творчої особистості та природничо-наукова освіта / С.П. Яланська // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Г. Сковороди». – Вип. 31. Додаток 3 : тем. вип. «Проблеми емпіричних досліджень у психології». – К. : Гнозис, 2014. – С. 344-351.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6922
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психологія розвитку творчої особистості та природничо-наукова освіта.docxСтаття34.62 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.