Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6833
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Атаманчук, Н.М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-31T09:29:59Z | - |
dc.date.available | 2020-03-31T09:29:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6833 | - |
dc.description | Атаманчук Н.М. Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку із синдромом гіперактивності / Н.М. Атаманчук // Психологічний часопис : зб. наук. пр. – К. : ІІП НАПНУ, 2018. – Вип. 1 (11). – С. 9-25. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття пов’язана з теоретичним аналізом та емпіричним дослідженням психологічних особливостей гіперактивних молодших школярів. Виявлено: учнів із синдромом гіперактивності найбільше характеризує рухова розгальмованість. Великий відсоток поміж досліджуваних дітей мають порушення, що стосуються дефіциту активної уваги та проявів імпульсивності. Схарактеризовані основні психологічні особливості гіперактивних дітей; встановлено, що в гіперактивних школярів досить часті прояви знервованості, агресії, нетерплячості, різкої зміни настрою, чутливість до критики або ігнорування зауважень дорослих та ін. Зроблено висновок, що гіперактивні діти не мали затримки інтелектуального розвитку, але проблеми в навчанні виникали переважно через непосидючість, невміння концентрувати увагу. Маючи достатній потенціал для засвоєння навчальної програми, ці діти небажані в школі, однокласники їх не сприймають. Гіперактивні діти досить часто виявляють жорстокість до своїх ровесників, вони – винуватці конфліктів, що спричиняє напружені ситуації. Укладено пам’ятки для батьків, педагогів гіперактивних учнів. Подано тест «Знайди відмінності». Шкільним психологам для роботи з гіперактивними дітьми молодшого шкільного віку запропоновано комплекс занять, спрямованих на зниження тривожності, страхів, підвищення зосередження, самооцінки та отримання насолоди від мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України | uk_UA |
dc.subject | гіперактивність | uk_UA |
dc.subject | дефіцит активної уваги | uk_UA |
dc.subject | імпульсивність | uk_UA |
dc.subject | рухова розгальмованість | uk_UA |
dc.subject | зовнішні прояви гіперактивності | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку із синдромом гіперактивності | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 159.923.2 - 053.5 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Atamanchuk_statti.docx | Стаття | 81.29 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.