Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманчук, Н.М.-
dc.date.accessioned2020-03-31T09:29:59Z-
dc.date.available2020-03-31T09:29:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6833-
dc.descriptionАтаманчук Н.М. Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку із синдромом гіперактивності / Н.М. Атаманчук // Психологічний часопис : зб. наук. пр. – К. : ІІП НАПНУ, 2018. – Вип. 1 (11). – С. 9-25.uk_UA
dc.description.abstractСтаття пов’язана з теоретичним аналізом та емпіричним дослідженням психологічних особливостей гіперактивних молодших школярів. Виявлено: учнів із синдромом гіперактивності найбільше характеризує рухова розгальмованість. Великий відсоток поміж досліджуваних дітей мають порушення, що стосуються дефіциту активної уваги та проявів імпульсивності. Схарактеризовані основні психологічні особливості гіперактивних дітей; встановлено, що в гіперактивних школярів досить часті прояви знервованості, агресії, нетерплячості, різкої зміни настрою, чутливість до критики або ігнорування зауважень дорослих та ін. Зроблено висновок, що гіперактивні діти не мали затримки інтелектуального розвитку, але проблеми в навчанні виникали переважно через непосидючість, невміння концентрувати увагу. Маючи достатній потенціал для засвоєння навчальної програми, ці діти небажані в школі, однокласники їх не сприймають. Гіперактивні діти досить часто виявляють жорстокість до своїх ровесників, вони – винуватці конфліктів, що спричиняє напружені ситуації. Укладено пам’ятки для батьків, педагогів гіперактивних учнів. Подано тест «Знайди відмінності». Шкільним психологам для роботи з гіперактивними дітьми молодшого шкільного віку запропоновано комплекс занять, спрямованих на зниження тривожності, страхів, підвищення зосередження, самооцінки та отримання насолоди від мистецтва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут психології імені Г. С. Костюка НАПН Україниuk_UA
dc.subjectгіперактивністьuk_UA
dc.subjectдефіцит активної увагиuk_UA
dc.subjectімпульсивністьuk_UA
dc.subjectрухова розгальмованістьuk_UA
dc.subjectзовнішні прояви гіперактивностіuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості дітей молодшого шкільного віку із синдромом гіперактивностіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc159.923.2 - 053.5-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Atamanchuk_statti.docxСтаття81.29 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.