Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманчук, Н.М.-
dc.date.accessioned2020-03-29T09:17:29Z-
dc.date.available2020-03-29T09:17:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6810-
dc.descriptionАтаманчук Н.М. Інклюзивне навчання дітей з особливими потребами / Н.М. Атаманчук // Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: реалії і перспективи : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 24 листоп. 2016 р. – Полтава : ПолтНТУ, 2016. – С. 24-25.uk_UA
dc.description.abstractДемократичні перетворення України зумовили нове бачення, розуміння та переоцінку багатьох сталих положень. Інклюзивне навчання є пріоритетним напрямком розвитку освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.titleІнклюзивне навчання дітей з особливими потребамиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інклюзивне навчання.docxтези30.28 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.