Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманчук, Н.М.-
dc.date.accessioned2020-03-29T09:01:30Z-
dc.date.available2020-03-29T09:01:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6809-
dc.descriptionАтаманчук Н.М. Особливості діагностики обдарованості дітей / Н.М. Атаманчук // Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітніх галузей) : зб. наук. пр. – К. : ІОД НАПН України, 2011. – С. 82-87.uk_UA
dc.description.abstractВиявлення обдарованих дітей це складний, багатоаспектний і довготривалий процес. Про потенціал дитини неможливо робити висновок на основі одноразової процедури потенціал дитини. Необхідно піклуватися про те, щоб гранично знизити ймовірність помилки, яку можна допустити під час оцінювання обдарованості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київuk_UA
dc.subjectобдаровані дітиuk_UA
dc.subjectпотенціал дитиниuk_UA
dc.subjectпотенціал дитиниuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.titleОсобливості діагностики обдарованості дітейuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диагност одар.docСтаття59.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.