Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6790
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯланська, С.П.-
dc.contributor.authorМоскаленко, О.А.-
dc.contributor.authorМарченко, В.О.-
dc.date.accessioned2020-03-27T08:19:36Z-
dc.date.available2020-03-27T08:19:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6790-
dc.descriptionYalanska S.P. Psychodidactic aspects of future teachers’ creative competence formation / S.P. Yalanska, O.A. Moskalenko, V.O. Marchenko // Science and Education. Ser.: Psychology. – 2017. – Iss. 9. – P. 86-90. – DOI: 10.24195/2414-4665-2017-9-2. – UPL: https://publons.com/publon/26743001/uk_UA
dc.description.abstractThe aim of the paper is to reveal the psychological peculiarities of the development of creative competence of future Physics and Mathematics teachers. The program which contributes to the development of creative competence of future teachers is presented in the article. The experiment involved 117 students-future teachers majoring in Physics and Mathematics (the experimental group consisted of 68 and was taught according to the designed program, and the control group – 50 persons – was taught using traditional methods). As a result of the experiment, there has been observed the increase of the level of creative competence in the experimental group of students, which is indicative of the efficiency of the designed program. It has been approbated during the courses “Psychology”, “Age Psychology”, “Psychology of Higher School”, “Organization of Scientific Research”, during the meetings of the scientific studio “The Way to Success”.uk_UA
dc.description.abstractНе дивлячись на значну кількість психолого-педагогічних досліджень з розвитку педагогічної творчості, творчих здібностей студентів, магістрантів, аспірантів педагогічних вищих навчальних закладів, проблема формування креативного освітнього середовища, що сприяє розвитку творчої компетентності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін є недостатньо розробленою. Мета статті полягає у розкритті психодидактичних аспектів креативного освітнього середовища, та визначенні основних шляхів його формування на фізико-математичному факультеті. Завдання дослідження полягають у розкритті змісту авторської програми розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, визначенні результатів упровадження програми розвитку творчої компетентності майбутніх учителів на фізико-математичному факультеті педагогічного вишу. Для розв’язання поставлених завдань було використано комплекс методів дослідження. Теоретичні: теоретичний аналіз, синтез, індукція, абстрагування, порівняння, узагальнення, систематизація; емпіричні: анкетування, тестування, метод експертних оцінок, інтроспекція; статистичні. Представлено програму, що сприяє формуванню креативного освітнього середовища, розвитку творчої компетентності майбутніх учителів. Розкрито результати констатувального етапу дослідження, формувального експерименту зі створення креативного середовища для майбутніх учителів фізики, математики. Засоби авторської програми використовувалися під час вивчення курсів «Психологія», «Вікова психологія», «Психологія вищої школи», «Організація наукових досліджень», під час засідань наукової студії «Шлях до успіху». У результаті формувального експерименту з’ясовано зростання основних структурних компонентів професійної компетентності у майбутніх учителів експериментальної групи: особистісно-розвивального; діяльнісно-розвивального; комунікативного; фахового; опанування досвіду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk_UA
dc.subjectcreative competenceuk_UA
dc.subjectreative educational environmentcuk_UA
dc.subjectfuture teacheruk_UA
dc.subjectpedagogical creativityuk_UA
dc.subjectfaculty of Physics and Mathematicsuk_UA
dc.subjectтворча компетентністьuk_UA
dc.subjectкреативне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectмайбутній учительuk_UA
dc.subjectпедагогічна творчістьuk_UA
dc.subjectфізико-математичний факультетuk_UA
dc.titleПсиходидактичні аспекти формування креативного освітнього середовища у ВНЗ = Psychodidactic Aspects of Future Teachers’ Creative Competence Formationuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.22.015.31-
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Web of Science Психологія креативності.docСтаття138 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.