Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6788
Назва: | Аналіз психологічних поглядів Й. Гербарта в контексті «Педагогічної антропології» |
Автори: | Яланська, С.П. Лутфуллін, В.С. |
Тематичні ключові слова: | гербартівська теорія педагогічна антропологія психіка психологічні факти психологія психічні явища виховання |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Анотація: | У статті здійснено аналіз психологічних поглядів Й. Гербарта в контексті "Педагогічної антропології" К.Д. Ушинського. Визначено, що Ушинський обрав шлях ретельного відбору того, що було найбільш цінного в психологічних поглядах різних авторів. Виключна складність цього шляху зумовлювалась тим, що в середині ХІХ століття домінуючим методом психологічних досліджень була інтроспекція (самоспостереження). У цей час експериментальна психологія робила свої перші невпевнені й суперечливі кроки. |
Бібліографічний опис: | Яланська С.П. Аналіз психологічних поглядів Й. Гербарта в контексті «Педагогічної антропології» К.Д. Ушинського / С.П. Яланська, В.С. Лутфуллін // Наука і освіта. Сер.: Педагогіка і психологія : наук.-практ. журн. – Одеса, 2015. – Вип. 3. – С. 139-145. – Режим доступу: https://publons.com/publon/26742999/ |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6788 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Web of Science Психологія_Гербарта.rtf | Стаття | 208.48 kB | RTF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.