Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6788
Назва: Аналіз психологічних поглядів Й. Гербарта в контексті «Педагогічної антропології»
Автори: Яланська, С.П.
Лутфуллін, В.С.
Тематичні ключові слова: гербартівська теорія
педагогічна антропологія
психіка
психологічні факти
психологія
психічні явища
виховання
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Анотація: У статті здійснено аналіз психологічних поглядів Й. Гербарта в контексті "Педагогічної антропології" К.Д. Ушинського. Визначено, що Ушинський обрав шлях ретельного відбору того, що було найбільш цінного в психологічних поглядах різних авторів. Виключна складність цього шляху зумовлювалась тим, що в середині ХІХ століття домінуючим методом психологічних досліджень була інтроспекція (самоспостереження). У цей час експериментальна психологія робила свої перші невпевнені й суперечливі кроки.
Бібліографічний опис: Яланська С.П. Аналіз психологічних поглядів Й. Гербарта в контексті «Педагогічної антропології» К.Д. Ушинського / С.П. Яланська, В.С. Лутфуллін // Наука і освіта. Сер.: Педагогіка і психологія : наук.-практ. журн. – Одеса, 2015. – Вип. 3. – С. 139-145. – Режим доступу: https://publons.com/publon/26742999/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6788
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Web of Science Психологія_Гербарта.rtfСтаття208.48 kBRTFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.