Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯланська, С.П.-
dc.date.accessioned2020-03-26T15:20:41Z-
dc.date.available2020-03-26T15:20:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6782-
dc.descriptionЯланська С.П. Творчість як джерело самоосвіти педагога / С.П. Яланська // Обласний науково-практичний семінар «Самоосвітня діяльність вчителя математики в умовах оновлення змісту освіти» (19 травня 2015 р., с. Ковалівка). – Полтава, 2015. – 6 с.uk_UA
dc.description.abstractСамоосвіта вчителя є важливою проблемою, що розглядається педагогічною психологією та педагогікою. Самовдосконалення, саморозвиток педагога неможливі без творчості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський обласний науковий ліцей-інтернат імені А.С. Макаренка Полтавської обласної радиuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.titleТворчість як джерело самоосвіти педагогаuk_UA
dc.typeМатеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Творчість як джерело самоосвіти.pdfСтаття175.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.