Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибалко, Л.М.-
dc.date.accessioned2020-03-24T10:41:41Z-
dc.date.available2020-03-24T10:41:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6750-
dc.descriptionРибалко Л.М. Екологізація змісту навчання природничих дисциплін на засадах еколого-еволюційного підходу / Л.М. Рибалко // Інноваційні наукові засади у сфері педагогічних і психологічних наук : матеріали міжн. наук.-практ. конф., 3-4 трав. 2019 р. – К. : Тавр. нац. ун-т ім. В.І. Вернадського, 2019. – С. 38-42.uk_UA
dc.description.abstractЗастосування еколого-еволюційного підходу до навчання природничих предметів дає змогу забезпечити екологізацію та фундаменталізацію природничо-наукової освіти, формування в молодого покоління основ цілісного уявлення про природу, екологічної свідомості, ключової природничо-наукової компетентності, дотримання правил екологічно безпечної поведінки в навколишньому природному середовищіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТаврійський національний університет імені В.І. Вернадськогоuk_UA
dc.subjectекологізація навчанняuk_UA
dc.subjectприродничі дисципліниuk_UA
dc.subjectеколого-еволюційний підхідuk_UA
dc.titleЕкологізація змісту навчання природничих дисциплін на засадах еколого-еволюційного підходuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної культури та спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РибалкоЛМ__тези.docxСтаття265.53 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.