Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6744
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуллер, М.В.-
dc.contributor.authorТкаленко, А.О.-
dc.date.accessioned2020-03-22T09:48:18Z-
dc.date.available2020-03-22T09:48:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6744-
dc.descriptionMuller M.V. Development of Emotional Intelligence as a Component of Successful Marketing Training / M.V. Muller, A.O. Tkalenko // Економіка і регіон. – 2019. – № 3 (74). – С. 71-77. – DOI 10.26906/еір.2019.3(74).1766uk_UA
dc.description.abstractThe problem of development of emotional intelligence of successful training of marketers in the conditions of competitive environment is considered. The purpose of the research is defined and revealed, namely: peculiarities of students' emotional state and influence on learning; developing greater awareness of the importance of EQ in training marketing professionals. As a result of the empirical study according to the method of N. Hall, the average evel of EQ was found in the majority of respondents.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто проблему розвитку емоційного інтелекту успішної підготовки маркетологів в умовах конкурентного середовища. Сьогодні складно перебільшити роль і значення емоційного інтелекту, тому що від його рівня залежить не тільки продуктивність праці, але й відчуття задоволення від життя. Визначено і розкрито цільову спрямованість дослідження, а саме: особливості емоційного стану студентів та вплив його на процес навчання; розвиток більшої обізнаності щодо важливості розвитку емоційного інтелекту при підготовці фахівців з маркетингу. У результаті проведеного емпіричного дослідження за методикою Н. Холла виявлено, що у більшості (67%) респондентів (студентів 15-го курсів спеціальності «Маркетинг») наявний середній рівень емоційного інтелекту. Перспективами подальших досліджень у цій сфері є формування системи розвитку емоційного інтелекту в усіх учасників навчального процесу на основі тренінгів і ситуативних завдань, а також розвиток більшої обізнаності щодо важливості EQ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjectemotional balanceuk_UA
dc.subjectsocial preventionuk_UA
dc.subjectpersonal identityuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectемоційний балансuk_UA
dc.subjectсоціальна профілактикаuk_UA
dc.subjectособистісна ідентичністьuk_UA
dc.titleDevelopment of Emotional Intelligence as a Component of Successful Marketing Training = Розвиток емоційного інтелекту як складова успішної підготовки маркетологаuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc37.025-
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2019. № 3 (74)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕіР_3_19_71_МТ.pdfСтаття321.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.