Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6581
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михайловська, О.В. | - |
dc.contributor.author | Нестеренко, Т.М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-20T06:49:24Z | - |
dc.date.available | 2019-12-20T06:49:24Z | - |
dc.date.issued | 2019-12 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6581 | - |
dc.description | Mykhailovska O.V. Dynamic activity of military transportation investigation at the construction site / O.V. Mykhailovska, T.M. Nesterenko // Academic journal Series: Industrial Machine Building, Civil Engineering. – Полтава: ПНТУ, 2019. – Т. 1 (52). – С. 154-159. – doi:https://doi.org/10.26906/znp.2019.52.1690. | uk_UA |
dc.description.abstract | In the paper it is confirmed that any theoretical data inferior to precisely measured data due to the impossibility of considering all the factors influencing on the oscillation process. The fluctuations magnitude of a non-residential building in Poltava and the dynamic influence on the building structure and the people who can be there periodically are experimentally investigated. To evaluate the vibration impact, it is necessary to compare measured data with the permissible level of vibration in public buildings. The recommendations for the further building exploitation are based on the building structures vibration acceleration measurements results. | uk_UA |
dc.description.abstract | Експериментально досліджено величини коливань нежитлової будівлі, що знаходиться в м. Полтава й оцінено їх динамічний вплив на конструкції будівлі та людей, які там періодично перебувають. Для цього проведено вимірювання вертикального віброприскорення покриття будівлі, де очікувалися найбільші значення вимірюваної величини. Для точної оцінки впливу транспортної вібрації на будівлю проведено вимірювання у різні години доби. Коливання виміряно в тій точці конструкції, де їх амплітуда найбільша, і при такому режимі джерела вібрації, при якому відбуваються найбільш інтенсивні коливання цієї конструкції. Виникнення явища резонансу виключається, так як частота вимушених коливань покриття будівлі від впливу транспорту знаходиться у між резонансній області з мінімальним перевищенням 10%. Для оцінювання впливу вібрації на будівлю необхідно порівняно виміряні дані з допустимим рівнем вібрації в громадських будівлях. Для вибору точок і напряму вібрації використовувалася наступна схема вимірів: спочатку регіструються коливання при будь-якому визначеному динамічному впливі, які забезпечують виявлення форми коливань конструкції і спектра частот коливань. Кріплення акселерометра на покриття будівлі, проводилося за допомогою магніту тобто забезпечується верхня межа робочого частотного діапазону. Для житлових і громадських будівель найбільш несприятливим зовнішнім джерелом вібрацій є рейкові транспортні магістралі: метрополітен, трамвайні лінії і залізниці. Надано рекомендації щодо подальшої експлуатації будівлі, виходячи із результатів вимірювань віброприскорення конструкцій будівлі. | - |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка | uk_UA |
dc.subject | measurement. | uk_UA |
dc.subject | vibration velocity | uk_UA |
dc.subject | vibration acceleration | uk_UA |
dc.subject | building | uk_UA |
dc.subject | vibration | uk_UA |
dc.title | Dynamic activity of military transportation investigation at the construction site = Дослідження динамічної дії міського транспорту на будівлі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Секція геотехніки та інженерної геології кафедри Технології будівництва ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2019. № 1 (52) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21.pdf | основна стаття | 255.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.