Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6570
Назва: Інноваційні підходи до формування стратегії міжнародного маркетингу компанії для виходу на зовнішні ринки
Автори: Титаренко, Л.М.
Добрянська, В.В.
Бикова, К.Ю.
Тематичні ключові слова: міжнародний маркетинг, стратегія,
свтовий ринок, віртуальна реальність,
віртуальний світ, дзеркальний світ,
розширена реальність, Інтернет-журнал
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ
Анотація: В статті обґрунтовано актуальність розробки стратегії міжнародного маркетингу компаніями з метою виходу на світові ринки. Виявлено, що використання компаніями міжнародних маркетингових стратегій, що базуються на Інтернет-технологіях, дозволяє значно знизити витрати на просування та збут продукції, а також дає можливість розширення існуючого та виходу на нові ринки, в тому числі ринки зарубіжних країн. Запропоновано застосовувати при цьому інноваційні Інтернет-технології, які базуються на віртуальній реальності. Проаналізовано розвиток та тенденції світового ринку віртуальної реальності. Розглянуто види та властивості сучасних технологій віртуальної реальності: віртуальний світ, дзеркальний світ, розширена реальність, Інтернет-журнал. Доведено, що привабливість віртуальних світів з точку зору формування стратегій міжнародного маркетингу компаній зростає, якщо говорити про скорочення транспортних витрат.
Бібліографічний опис: Титаренко Л.М. Інноваційні підходи до формування стратегії міжнародного маркетингу компанії для виходу на зовнішні ринки / Л.М. Титаренко, В.В. Добрянська, К.Ю. Бикова // Проблеми системного підходу в економіці. – 2019. – Вип. 2 (70). – С. 150-155.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6570
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титаренко_Стаття.pdfОсновна стаття699.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.