Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6231
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бородіна, О.О. | - |
dc.contributor.author | Гафіяк, А.М. | - |
dc.contributor.author | Білобров, О.Р. | - |
dc.contributor.author | Просвєтов, С.Д. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-28T09:39:52Z | - |
dc.date.available | 2019-10-28T09:39:52Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6231 | - |
dc.description | Бородіна О.О. Майбутнє ігрової індустрії. Unreal Engine / О.О. Бородіна, А.М. Гафіяк, О.Р. Білобров, С.Д. Просвєтов // Математичне та імітаційне моделювання систем. МОДС 2019 : тези доповідей Чотирнадцятої міжнар. наук.-практ. конф. (Чернігів, 24 - 26 черв. 2019 р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2019. – С. 254-256. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігівський національний технологічний університет | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | програмні продукти | uk_UA |
dc.subject | ігрова індустрія | uk_UA |
dc.title | Майбутнє ігрової індустрії. Unreal Engine | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.41 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
254-256.pdf | 430.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.