Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБородіна, О.О.-
dc.contributor.authorГафіяк, А.М.-
dc.contributor.authorБілобров, О.Р.-
dc.contributor.authorПросвєтов, С.Д.-
dc.date.accessioned2019-10-28T09:39:52Z-
dc.date.available2019-10-28T09:39:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6231-
dc.descriptionБородіна О.О. Майбутнє ігрової індустрії. Unreal Engine / О.О. Бородіна, А.М. Гафіяк, О.Р. Білобров, С.Д. Просвєтов // Математичне та імітаційне моделювання систем. МОДС 2019 : тези доповідей Чотирнадцятої міжнар. наук.-практ. конф. (Чернігів, 24 - 26 черв. 2019 р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2019. – С. 254-256.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігівський національний технологічний університетuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectпрограмні продуктиuk_UA
dc.subjectігрова індустріяuk_UA
dc.titleМайбутнє ігрової індустрії. Unreal Engineuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc004.41-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
254-256.pdf430.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.