Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6138
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васильєв, О.С. | - |
dc.contributor.author | Шаповал, М.В. | - |
dc.contributor.author | Вірченко, В.В. | - |
dc.contributor.author | Рогозін, І.А. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-18T07:26:54Z | - |
dc.date.available | 2019-09-18T07:26:54Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6138 | - |
dc.description | Васильєв О.С. Дослідження роботи стенду для випробування автомобільних cидінь з гідроприводом / О.С. Васильєв, М.В. Шаповал, В.В. Вірченко, І.А. Рогозін // Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. – 2018. – № 14. – С. 25-35. | uk_UA |
dc.description.abstract | Представлена стаття розкриває важливість вдосконалення конструкції автомобільних сидінь для запобігання негативних силових факторів, які впливають на стан здоровʼя людини під час експлуатації. Проаналізовано стан даної проблеми, визначенні основні критерії, щодо вдоско-налення автомобільних сидінь та забезпечення ефективного їх спрацювання під час вливу знакозмінних динамічних навантажень на організм людини. Запропонована нова конструкція стенду для випробування автомобільних сидінь з гідроприводом в умовах близьких до експлуатаційних. Запропонована конструкція за-безпечує зручну та ефективну перевірку автомобільного сидіння. Впровадження у гідравлічної системи допомагає більш точно знімати необхідні показники та має значний діапазон регулювання. В статті описані умови спрацювання кожного з гідро-циліндрів під час випробувань. Визначено переміщення центру мас автомобільного сидіння залежно від фак-торів впливу кута нахилу, кількості руху, переміщення рухомих мас стенду. Визначено параметри, які впливають на переміщення центру мас залежно від жорсткості пру-жини. Згідно цих даних видно, що чим менше зміщення центру мас самого сидіння, тим менший негативний вплив буде на людину. Також визначено кількісно, яка частка енергії діє на переміщення центру мас. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Харків : ХНТУСГ ім. П. Василенка | uk_UA |
dc.subject | модель автомобільного сидіння з гідроприводом | uk_UA |
dc.subject | математична модель стенду | uk_UA |
dc.subject | координати руху центру мас | uk_UA |
dc.subject | радіус | uk_UA |
dc.subject | швидкість | uk_UA |
dc.title | Дослідження роботи стенду для випробування автомобільних cидінь з гідроприводом | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 629.1-4:629.02 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
169484-373686-1-SM.pdf | Основна стаття | 804.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.