Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5814
Назва: Аналiз ринку CRM-систем
Автори: Бородіна, О.О.
Шатiлов, В.I.
Тематичні ключові слова: аналіз ринку
CRM-системи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: Визначити рівень задоволеності покупця, виявити проблеми, що виникають в процесі придбання та споживання товару або послуги, вчасно їх усунути дозволяє комплекс інструментів з управління клієнтським досвідом, який отримав назву «система управління взаємовідносинами з споживачами» (CRM, Customer Relationship Management). CRM в її сучасному вигляді почала розвиватися в 1986 р, коли вперше з’явився програмний продукт для управління контактами. У 90-і рр. управління контактами стає частиною процесу управління продажами і на ринок виходять Saratoga Systems і Brock Systems.
Бібліографічний опис: Бородіна О.О. Аналiз ринку CRM-систем / О.О. Бородіна, В.I. Шатiлов // Тези 71-ої наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету (Полтава, 22 квітня – 17 травня 2019 р.). – Полтава : ПолтНТУ, 2019. – Т. 1. – C. 383-385.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5814
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
О.О. Бородіна, В.I. Шатiлов.pdfтези18.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.