Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХристенко, О.В.-
dc.contributor.authorЛитовченко, Н.В.-
dc.contributor.authorПатара, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2019-05-14T07:30:38Z-
dc.date.available2019-05-14T07:30:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5724-
dc.descriptionХристенко О.В. Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства / О.В. Христенко, Н.В. Литовченко, Н.Ю. Патара // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства»: зб. наук. праць. – Полтава : Мирон І.А., 2014. – С. 439–440.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємстваuk_UA
dc.titleСтратегічне планування маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc658.5-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
439-440.pdf585.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.