Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5723
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХристенко, О.В.-
dc.contributor.authorБільчич, Л.А.-
dc.date.accessioned2019-05-14T07:30:31Z-
dc.date.available2019-05-14T07:30:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5723-
dc.descriptionХристенко О.В. Основні напрямки дій підприємств в рамках концепції маркетингу інновацій / О.В. Христенко, Л.А. Більчич // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства»: зб. наук. праць. – Полтава : Мирон І.А., 2014. – С. 437–438.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльність підприємствuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleОсновні напрямки дій підприємств в рамках концепції маркетингу інноваційuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc330.341.1-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
437-438.pdf392.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.