Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрогомирецька, М.І.-
dc.contributor.authorМінаєв, М.М.-
dc.date.accessioned2019-05-14T07:26:43Z-
dc.date.available2019-05-14T07:26:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5705-
dc.descriptionДрогомирецька М.І. Брендинг як інструмент формування конкурентних переваг підприємства / М.І. Дрогомирецька, М.М. Мінаєв // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства»: зб. наук. праць. – Полтава : Мирон І.А., 2014. – С. 431–432.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectімідж підприємстваuk_UA
dc.titleБрендинг як інструмент формування конкурентних переваг підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc659.127.3-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
431-433.pdf324.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.