Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, О.М.-
dc.contributor.authorКазак, О.О.-
dc.contributor.authorЖовнір, Н.М.-
dc.contributor.authorМарчишинець, О.В.-
dc.date.accessioned2019-05-07T13:24:45Z-
dc.date.available2019-05-07T13:24:45Z-
dc.date.issued2018-10-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5639-
dc.descriptionШевченко О.М. Роль бенчмаркінгу у інноваційному розвитку підприємства / О.М. Шевченко, О.О. Казак, Н.М. Жовнір, О.В. Марчишинець // Technology, Engineering and Science – 2018: зб. наук. праць І Міжнар. наук.-практ. конф., 24 – 25 жовт. 2018 р., Лондон. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – С.114–116.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено концептуальні засади формування інноваційної активності підприємств із застосуванням ефективного інструменту маркетингового управління – бенчмаркінгу. Доведено необхідність ефективного використання потенціал бенчмаркінгу у інноваційному розвитку малих підприємств. Зазначені проблеми, які перешкоджають ефективному впровадженню бенчмакітнгу на підприємствах в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectмале підприємствоuk_UA
dc.titleРоль бенчмаркінгу у інноваційному розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc658.8:341.1-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної теорії та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezu_Shevchenko_O_Kazak_O.docx21.95 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.