Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5558
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демиденко, М.І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-05T08:26:11Z | - |
dc.date.available | 2019-04-05T08:26:11Z | - |
dc.date.issued | 2019-02-05 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5558 | - |
dc.description | Демиденко М.І. Мобільний навчальний комплекс [Електронний ресурс] / М.І. Деміденко // Системи управління, навігації та зв'язку. – 2019. – №1(53). – С. 112–115. – Режим доступу: http://journals.pntu.edu.ua/sunz/issue/view/53 | uk_UA |
dc.description.abstract | Забезпечення якісного проведення всіх видів навчальних занять для студентів інженерних спеціальностей (особли-во ІТ) вимагає серйозних капіталовкладень (проектор, мережа, комп'ютерна техніка, і т.п.). Крім того частина сту-дентів може використовувати гаджети під час занять не за призначенням. Отже, актуальним є завдання залучення обчислювальних потужностей мобільних пристроїв у навчальному процесі. Мета: реалізувати мобільний навчаль-ний комплекс з використання пристроїв слухачів, розробити методику його використання. Задачі: підібрати ефек-тивне комунікаційне обладнання, серверне та клієнтське програмне забезпечення. Сформулювати вимоги та розро-бити відсутнє програмне забезпечення. Розробити методику використання технології для різних типів навчальних занять. Провести апробацію, з метою визначення оптимальної конфігурації обладнання та максимальної кількості слухачів, задіяних в мобільному навчальному комплексі.Для реалізації концепції мобільного навчального компле-ксу необхідно: 1.Створити автономну локальну мережу. 2. Знайти або реалізувати програмні засоби візуалізації на-вчального контенту.3.Знайти або реалізувати засоби для проведення практичних і лабораторних занять. 4.Знайти або реалізувати засоби для контролю знань. 5. Усі зазначені засоби повинні бути незалежними від електричної ме-режі. Висновки: в роботі запропонована технологія та методика використання мобільних пристроїв в навчальному процесі. Обґрунтований вибір обладнання, протоколів, програмного забезпечення. Визначені оптимальні технічні характеристики серверних та клієнтських пристроїв для різних типів навчальних занять. Спроектовано та розроб-лено програмне забезпечення для тестового контролю знань для ОС Android. Проведено апробацію на прикладі дисциплін спеціальності «Комп’ютерні науки» пов’язаних з програмуванням. За результатами апробації визначена оптимальна кількість слухачів мобільного навчального комплексу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка | uk_UA |
dc.subject | мобільний навчальний комплекс | uk_UA |
dc.subject | DLNA | uk_UA |
dc.subject | RTSP | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.title | Мобільний навчальний комплекс | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.7:378 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
document.pdf | 617.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.