Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемиденко, М.І.-
dc.date.accessioned2019-04-05T08:26:11Z-
dc.date.available2019-04-05T08:26:11Z-
dc.date.issued2019-02-05-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5558-
dc.descriptionДемиденко М.І. Мобільний навчальний комплекс [Електронний ресурс] / М.І. Деміденко // Системи управління, навігації та зв'язку. – 2019. – №1(53). – С. 112–115. – Режим доступу: http://journals.pntu.edu.ua/sunz/issue/view/53uk_UA
dc.description.abstractЗабезпечення якісного проведення всіх видів навчальних занять для студентів інженерних спеціальностей (особли-во ІТ) вимагає серйозних капіталовкладень (проектор, мережа, комп'ютерна техніка, і т.п.). Крім того частина сту-дентів може використовувати гаджети під час занять не за призначенням. Отже, актуальним є завдання залучення обчислювальних потужностей мобільних пристроїв у навчальному процесі. Мета: реалізувати мобільний навчаль-ний комплекс з використання пристроїв слухачів, розробити методику його використання. Задачі: підібрати ефек-тивне комунікаційне обладнання, серверне та клієнтське програмне забезпечення. Сформулювати вимоги та розро-бити відсутнє програмне забезпечення. Розробити методику використання технології для різних типів навчальних занять. Провести апробацію, з метою визначення оптимальної конфігурації обладнання та максимальної кількості слухачів, задіяних в мобільному навчальному комплексі.Для реалізації концепції мобільного навчального компле-ксу необхідно: 1.Створити автономну локальну мережу. 2. Знайти або реалізувати програмні засоби візуалізації на-вчального контенту.3.Знайти або реалізувати засоби для проведення практичних і лабораторних занять. 4.Знайти або реалізувати засоби для контролю знань. 5. Усі зазначені засоби повинні бути незалежними від електричної ме-режі. Висновки: в роботі запропонована технологія та методика використання мобільних пристроїв в навчальному процесі. Обґрунтований вибір обладнання, протоколів, програмного забезпечення. Визначені оптимальні технічні характеристики серверних та клієнтських пристроїв для різних типів навчальних занять. Спроектовано та розроб-лено програмне забезпечення для тестового контролю знань для ОС Android. Проведено апробацію на прикладі дисциплін спеціальності «Комп’ютерні науки» пов’язаних з програмуванням. За результатами апробації визначена оптимальна кількість слухачів мобільного навчального комплексу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectмобільний навчальний комплексuk_UA
dc.subjectDLNAuk_UA
dc.subjectRTSPuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.titleМобільний навчальний комплексuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc004.7:378-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних та інформаційних технологій і систем

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdf617.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.