Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєв, О.С.-
dc.contributor.authorРогозін, І.А.-
dc.contributor.authorШаповал, М.В.-
dc.contributor.authorОрисенко, О.В.-
dc.date.accessioned2019-02-18T08:13:25Z-
dc.date.available2019-02-18T08:13:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5262-
dc.descriptionVasyliev Oleksiy. The definition of the direction of forces arising during the interworking of a car’s steer wheel with chassis dynamometer / Oleksiy Vasyliev, Ivan Rohozin, Mykola Shapoval, Oleksandr Orysenko // Збірник наукових праць. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво = Academic journal. Series: Industrial Machine Building, Civil Engineering / голов. ред. С.Ф. Пічугін. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Вип. 2 (51). – С. 176–179.uk_UA
dc.description.abstractThe article gives the theoretical substantiation of the forces determination that arise during the steerable vehicle wheel with chassis dynamometer interaction taking into account the wheels angles setting in relation to the longitudinal, vertical and transverse vehicle axes. The transition from mobile to fixed coordinate system using Euler angles is considered. The transitions comparison from the stationary coordinate system to the moving one in the system an aircraft axes and ship axes. It made it possible to move to the fixed coordinate system for a steerable vehicle wheel. A table of transition between moving and stationary reference systems has been made. The table provides an opportunity to determine the projections of forces that arise when the steerable vehicle wheel is interacting with the bearing surface when the angles of its installation are relative to the frame, are changed.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано способи перевірки кутів установлення коліс на автомобілі та виявлено недоліки способу регулювання у статичному стані величини кутів, які є однаковими для всіх автомобілів певної моделі й не враховують індивідуальні відхилення в рульовому керуванні автомобіля. Розглянуто спосіб, який дозволяє здійснювати перевірку та регулювання кутів установлення керованих коліс при рухові автомобіля й імітації такого руху за допомогою бігових барабанів. Наведено теоретичне обґрунтування визначення сил, що виникають при взаємодії керованих коліс з біговими барабанами з урахуванням кутів установлення коліс стосовно поздовжньої, вертикальної та поперечної осей автомобіля. Розглянуто перехід від рухомої системи координат до нерухомої за допомогою кутів Ейлера. Виконано порівняння переходів від нерухомої системи координат до рухомої в системі осей літака й корабельних осей, що дало можливість перейти до нерухомої системи координат для керованого колеса автомобіля. Складено таблицю переходу між рухомою та нерухомою системами відліку, яка дає можливість визначати проекції сил, що виникають при взаємодії керованого колеса автомобіля з опорною поверхнею при зміні кутів його встановлення відносно остова.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectsteerable wheeluk_UA
dc.subjectvehicleuk_UA
dc.subjectchassis dynamometeruk_UA
dc.subjectEuler's angleuk_UA
dc.subjectкероване колесоuk_UA
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectбігові барабаниuk_UA
dc.subjectкути Ейлераuk_UA
dc.titleThe definition of the direction of forces arising during the interworking of a car’s steer wheel with chassis dynamometer = Визначення напряму сил, що виникають при взаємодії керованого автомобільного колеса з біговими барабанамиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc629.3.027.421.1-
Розташовується у зібраннях:ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2018. №2 (51)
Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf230.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.