Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/514
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гасенко, Л.В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-06-29T07:26:48Z | - |
dc.date.available | 2016-06-29T07:26:48Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/514 | - |
dc.description | Гасенко Л.В. Принципи містобудівної організації велоінфраструктури у середніх і великих містах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук : спец. 05.23.20 «Містобудування та територіальне планування» / Л.В. Гасенко. — К., 2015. — 21 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.23.20 – містобудування та територіальне планування. – Київський національний університет будівництва і архітектури, МОН України, Київ, 2015. Дисертація присвячена визначенню принципів і відпрацюванню прийомів організації інфраструктури для руху індивідуальних екологічних транспортних засобів, найпоширенішим з яких на сьогоднішній день є велосипед. В роботі обґрунтовано доцільність включення велоінфраструктури у вулично-шляхову мережу населених пунктів. На основі дослідження закордонного досвіду визначено основні принципи формування архітектурно-планувальних рішень при проектуванні велосипедної інфраструктури і охарактеризовано основні прийоми організації велосипедного руху. Розроблено методику організації велоінфраструктури, яка включає рекомендації щодо розрахунку кількості наскрізних велосипедних магістралей, необхідних на даному етапі розвитку населеного пункту, динамічного габариту довжини велосипеда і мінімальної довжини вертикальної кривої. Уточнено мінімально допустимі значення ширини велосипедної смуги руху і ширини розділової смуги між тротуаром і велодоріжкою, запропоновано метод визначення оптимальної товщини шарів покриття велосипедних шляхів, підготовлено доповнення типових поперечних профілів вулиць і доріг населених пунктів велосипедними доріжками і смугами руху, запропоновано концепцію розвитку велосипедної інфраструктури у м. Полтава. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний екологічний транспортний засіб | uk_UA |
dc.subject | вулично-шляхова мережа | uk_UA |
dc.subject | велосипедна інфраструктура | uk_UA |
dc.subject | прийом організації велосипедного руху | uk_UA |
dc.subject | архітектурно-планувальне рішення | uk_UA |
dc.subject | принцип містобудівної організації | uk_UA |
dc.title | Принципи містобудівної організації велоінфраструктури у середніх і великих містах | uk_UA |
dc.type | Автореферати дисертацій та дисертації | uk_UA |
dc.identifier.udc | 625.767 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат+Гасенко+Л.В..pdf | 2.19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.